個案分享:逃避執屋,跟你的死亡息息相關

標題並不是危言聳聽,說不執屋啊,衛生不好,早死短壽云云。我指的,當然是另一回事。

「天花果幾個壁櫃,唔執?」

「我家姐架,佢嫁左人,堆野咪放晒係度囉。反正唔影響,唔清都得,放係度啦。」

我看了看貼在壁櫃外面的包書紙,那灰塵厚得令包書紙慘變成深灰色。壁櫃建得太高,的確平日不會用得著,但上頭的塵蟎數量肯定很可觀,要說是沒有影響,我是怎樣都不會相信的。

「咁叫你家姐番黎執?」

「佢好少番黎,邊會執?」

「你堆衫放落唔同既膠箱,拎果陣好麻煩,不如清理下個衣櫃?」

「房入面個衣櫃,放既全部係家姐既舊衫。」

難怪她的衣服不算很多,卻不得不放在一個個膠箱裡頭。

「放咁多年既衫都 Out 啦,九成九掉得,不如清左佢?」

「唔駛啦,我掉左張書枱佢,買個新衣櫃咪得囉。」

「但係清左個衣櫃就唔駛買啦,省好多錢播。」

「個衣櫃冇清理咁多年,有蟲點算?都係買個新既比較好。」

能逃避到這個地步真是令人絕倒。

「咁佢唔執,你又唔執,其他屋企人亦唔會執,咁得一個可能性姐:呢堆野肯定會放到你地兩個死果日。」

聽後,她終於醒覺過來,下定決心處理了。

如果死後真是留下一間垃圾屋,恐怕親人和朋友都不會有心機站在垃圾堆之中努力挑選甚麼用來懷緬故人的物事,而是看都不看,直接叫上清理人員將全部東西都處理掉吧。讓親人和朋友在垃圾屋裡尋寶,還真是「遺臭萬年」呢。

--------------------------------
想執靚間屋,但係亂到無從入手,唔知點算好?
無論點努力執,執極都係唔夠位,問題出o係邊?

如欲預約上門家居整理服務,
請移步到此網址 http://rubbishhouse.blogspot.hk/2016/05/dream-house.html

這個網誌中的熱門文章

水培植物:台灣槐葉萍的種植教學

推薦:記錄衣服的「虛擬衣櫃」手機 App!

個案分享:舊衣當抹布